Digitalizare si Industria 4.0servere dedicate - cloud vps - domenii web - protecție ddos - protecție firewall
Folosim servere, echipamente de hosting enterprise si o redundanta completa la nivel de conectivitate, climatizare,alimentare cu energie si sisteme de securitate TIER-4
METODOLOGIE DE CLASSIFICARE
Au fost evaluate aproape 100 de sisteme pentru a restrânge lista noastră de sisteme ERP, CRM, HCM si SCM de top pentru 2022.
În acest sens, am folosit o metodologie cantitativă și calitativă mai cuprinzătoare pentru clasamentele din acest an. De asemenea, am crescut punctele noastre de date pentru a include experiența mai recentă de implementare a echipei noastre cu fiecare dintre soluțiile de vârf și am extins sistemele noastre ERP de top din primele 5 în primele 10.
Am folosit următoarele criterii cantitative și calitative pentru a determina cele mai performante sisteme:
- Rata de adoptare a clienților
- Ușurință de implementare, inclusiv timpul mediu și costul total de proprietate
- Lărgimea și profunzimea funcționalității
- Maturitatea soluțiilor cloud
- Flexibilitatea solutiilor
- Scalabilitatea soluțiilor
- Ușurință de integrare în sisteme terțe
- Foaia de parcurs pentru produse a furnizorului și viabilitatea generală
- Ușurință în managementul schimbării organizaționale și instruire
- Puterea ecosistemului furnizorilor, cum ar fi integratorii de sistem și partenerii
- Randamentul investițiilor
Cateva cuvinte
La sfârșitul zilei, cele mai bune sisteme pentru organizația dvs. depind în mare măsură de dimensiunea companiei, de industrie și de obiectivele strategice. În cazul în care un anumit sistem poate nici măcar să nu facă parte al unei companii de top 10, același produs ar putea fi alegerea #1 pentru altul. Pentru de exemplu, o comparație independentă de tehnologie a SAP S/4HANA vs. Odoo (formerly OpenERP) ilustrează două produse care nu ar putea fi mai diferit. Aici consultanții independenți de transformare digitală, cum ar fi dedicatserver.ro, va pot ajuta. Ajutăm organizațiile să-și definească strategia digitală, să selecteze software-ul potrivit, să se pregătească pentru implementare, să furnizeze asigurarea calității implementării și să gestioneze schimbările organizaționale.
Concluziile acestui studiu oferă un plan clar pentru cum vă puteți face transformarea digitală, ERP, HCM, CRM, SCM, mai reușită decât cele din anii trecuți. Vremurile în schimbare și o istorie sau eșecurile transformării din trecut marchează o nouă eră de necesitate pentru conducerea, strategia și execuția transformării.
Small business ERP systems
Principalii furnizori de ERP sunt în proces de revizuire a soluțiilor lor emblematice, ca parte a migrației lor către cloud.
Această revizuire în masă a soluțiilor de vârf – împreună cu faptul că spațiul furnizorului de ERP a devenit incredibil de competitiv – a creat o schimbare în rândul sistemelor ERP de top. Înțelegerea avantajelor și dezavantajelor sistemelor ERP de vârf este o componentă critică a definirii strategiei dvs. digitale pentru 2022 și ulterior.
10. DEACOM
Deacom este un sistem ERP ușor de utilizat, utilizat de întreprinderile mici, precum și de organizațiile mai mari, mai globale. Produsul este deosebit de puternic în companiile de producție, distribuție și lanțuri de aprovizionare intensive. Deși este folosit de un set larg de clienți de toate dimensiunile, companiile mai mici tind să graviteze spre interfața și flexibilitatea sa ușor de utilizat. Principalul său dezavantaj este lipsa resurselor și a partenerilor de implementare, dar companiile mai mici din industriile cheie tind să găsească valoare în capacitățile produsului.
9. SALESFORCE
Mulți văd Salesforce ca un simplu sistem CRM – ceea ce este – dar oferă, de asemenea, aplicații terță parte pe platforma sa Force.com pentru a permite capabilități mai largi de întreprindere. Afacerile mai mici beneficiază de ușurința în utilizare, implementare și flexibilitate și, de asemenea, se integrează bine cu alte sisteme terțe. Principalul său dezavantaj este că poate fi greu de întreținut pentru cei fără resurse IT dedicate, dar punctele sale forte depășesc adesea acele puncte slabe, în special pentru organizațiile bazate pe vânzări.
8. EPICOR
Epicor este un alt sistem ERP care are o rată de adoptare puternică în companiile mici și mijlocii din industriile de producție, distribuție și retail. Este, de asemenea, bine stabilit și înrădăcinat în aceste industrii de bază de focalizare. Răspunderea principală a produsului este viitorul său incert în comparație cu alte produse mai stabile și mai mature din top 10. Chiar și cu această incertitudine, Epicor este un sistem ERP foarte popular pentru companiile mici și mijlocii – în special în industriile de producție și distribuție.
7. QUICKBOOKS
Deși mulți dintre clienții noștri ne angajează pentru a înlocui QuickBooks odată ce l-au depășit, nu putem trece cu vederea faptul că acest produs a devenit sistemul de contabilitate de facto pentru companiile mai mici. Multe startup-uri folosesc acest produs doar pentru a-l depăși ulterior, dar am văzut și companii cu venituri anuale de peste 100 de milioane de dolari folosind acest produs.QuickBooks oferă, de asemenea, un ecosistem de aplicații terțe pentru a oferi capabilități ERP mai largi, cum ar fi Fishbowl pentru gestionarea inventarului. Poate că nu este produsul care vă va ajuta să obțineți venituri de miliarde de dolari, dar poate fi cu siguranță o modalitate bună de a vă ajuta să începeți această călătorie.
6. SAP BUSINESS ONE
Business One este un produs care a fost achiziționat de SAP în urmă cu 20 de ani ca o intrare pe piața de dimensiuni mici și mijlocii, S/4HANA de la SAP este produsul său emblematic pentru întreprinderile mai mari, în timp ce Business One a fost conceput pentru companiile din mediile mici și mijlocii. -size business market.. Ratele de adoptare în rândul întreprinderilor mici globale sunt ridicate și este susținută de un furnizor ERP foarte cunoscut și stabil.Business One este deosebit de popular în rândul întreprinderilor mai mici din Europa, Asia și America Latină, dar avem îngrijorări cu privire la viabilitatea pe termen lung a acestui produs. SAP a investit enorm în protejarea cotei de piață în rândul celor mai mari organizații din lume, migrându-le către implementări S/4HANA, așa că mă întreb dacă vor continua sau nu să susțină ambele produse pe termen lung.
5. PRIORITY SOFTWARE
Deși acesta poate fi cel mai puțin cunoscut sistem ERP din clasamentul nostru, poate fi o potrivire foarte bună pentru multe întreprinderi mai mici. Compania tocmai își extinde amprenta globală, dar produsul este potrivit pentru companiile din industriile legate de producție, distribuție și lanțul de aprovizionare.Produsul include, de asemenea, o aplicație de dezvoltare mobilă ușor de utilizat, care permite tipurilor non-tehnice să creeze aplicații care se leagă de sistemul ERP de bază. Cel mai mare punct slab al produsului este că nu are o rețea puternică de parteneri și resurse de implementare, dar puterea produsului poate depăși aceste puncte slabe în multe cazuri.
4. SAGE ERP
Sage oferă o suită de sisteme ERP care s-a concentrat mult timp pe spațiul pieței mici și mijlocii, cum ar fi Sage 100cloud, 300cloud și X3. Are o prezență deosebit de puternică în producție, distribuție, vânzare cu amănuntul și construcții, în timp ce gama sa de produse poate ajuta întreprinderile mici în diferite momente prin ciclurile lor de creștere. Este o suită bine stabilită de produse, cu un ecosistem de implementare destul de robust, care îi permite să concureze bine cu unii dintre jucătorii mai mari din spațiul software pentru întreprinderi.
3. ODOO (formerly OpenERP)
De-a lungul anilor, Odoo a acaparat piața sistemelor ERP open source concepute pentru întreprinderile mai mici. Flexibilitatea produsului și abordarea modulară pot fi foarte atrăgătoare pentru întreprinderile mici care doresc ceva în care să poată crește pe măsură ce evoluează. Modelul simplu de preț al produsului este o amânare revigorantă pentru unii dintre furnizorii ERP mai mari și mai complexi din clasamentul nostru.Principalul dezavantaj al Odoo este că necesită mai multă greutate pentru a modela produsul în modul în care doriți să se potrivească în afacerea dvs., mai ales dacă nu aveți resursele IT pentru a vă ajuta cu implementarea. Acest risc poate fi atenuat cu resurse externe calificate, dar este ceva de care trebuie să fii conștient.
2. MICROSOFT DYNAMICS 365
Business Central este oferta Microsoft Dynamic pentru piața mică și mijlocie, în timp ce F&O (finanțare și operațiuni) este concepută pentru întreprinderi mai mari. Produsul este ușor de utilizat, flexibil și are aspectul și aspectul familiar Microsoft, care poate fi foarte atrăgător pentru întreprinderile mici. Este, de asemenea, un sistem ERP relativ strâns integrat, mai ales în comparație cu QuickBooks, Salesforce, Odoo și alte sisteme care adoptă cea mai bună abordare ERP pentru a rezolva provocările creșterii unei afaceri mici.Unul dintre punctele forte principale ale Business Central (flexibilitatea) poate fi, de asemenea, un punct slab. Multe întreprinderi mici se încurcă în varietatea de opțiuni de configurare, ceea ce poate duce la provocări. Dezavantajul și mai mare al D365 în general este că ecosistemul său de implementare este o mizerie, cu prea mulți revânzători și parteneri slabi. Chiar și așa, Business Central se potrivește foarte bine pentru multe organizații mai mici.
1. ORACLE NETSUITE
Înainte de a fi achiziționat de Oracle în urmă cu câțiva ani, NetSuite a fost pionierul sistemelor ERP pentru întreprinderi mici. A fost, de asemenea, primul sistem ERP care a apărut în cloud, ceea ce oferă produsului un avans față de alți concurenți care încă migrează de la sistemele lor on-premise. Accentul său pe companiile mici și mijlocii, ușurința în utilizare și tablourile de bord executive sunt trei dintre cele mai citate puncte forte ale produsului pe piața mică și mijlocie.Dezavantajul produsului este că, deoarece este un sistem cloud multi-locatari, este puțin mai puțin flexibil decât alte sisteme ERP. Aceasta poate să nu fie o problemă dacă afacerea dvs. are operațiuni destul de standard, dar poate fi o problemă dacă aveți operațiuni unice sau aveți nevoie de o anumită flexibilitate. Cu toate acestea, aceste puncte slabe pot fi de fapt un punct forte dacă încercați să standardizați și să vă scalați afacerea în creștere.
Care este cel mai bun sistem ERP pentru afaceri mici pentru tine?
Lista de mai sus este menită să fie un clasament generaleste posibil să ajungeți cu o listă scurtă foarte diferită, în funcție de strategia, obiectivele și obiectivele dvs.În cele din urmă, ceea ce este potrivit pentru un alt om de afaceri mic poate să nu fie potrivit pentru tine.
Cheia este să definești ceea ce vrei să fii când vei crește, apoi să identifici sistemele ERP pentru afaceri mici care se potrivesc cel mai bine profilului respectiv.
Vă rugăm să nu ezitați să ne contactați dacă doriți să gândiți care dintre cele mai importante sisteme ERP ar putea fi cel mai bun pentru afacerea dumneavoastra.
Porturi
- 16 RJ-45 autosensing 10/100/1000 Hardware Accelerated Interfaces (IEEE 802.3 Type 10BASE-T, IEEE 802.3u Type 100BASE-TX, IEEE 802.3ab Type 1000BASE-T)
- 16 SFP Duplex: 10BASE-T/100BASE-TX: half or full; 1000BASE: full only
- 8 Hardware Accelerated 10-GbE SFP+ Intefaces Duplex: full only
Mediu inconjurator
- Temperatura de operare 32°F to 104°F (0°C to 40°C)
- Umiditatea de operare relativa 5% to 95%, noncondensing
- Temperatura Nonoperating/Storage -4°F to 158°F (-20°C to 70°C)
- Umiditatea relativa Nonoperating/Storage 5% to 95%, noncondensing
Performante
- Latency < 3 µs
- IPS/IDS throughput 13 Gbps*
- Firewall throughput 80 Gbps / 82,5 Mpps
- Sesiuni Concurente TCP 12 Million
- NGFW Throughput 7 Gbps
- IPSec VPN Through 17 Gbps
Caracteristici
- sigur: sistem de prevenire a intruziunilor (IPS) in-line cu capabilitati de Layer 2 fallback
- eficient: peste 100.000 filtre de securitate și tip zero-day respectiv vulnerabilitate cu reputație IP
- simplu: tabloul de control WebUI și consola de management sunt complet personalizabile si cu 33% mai rapide decât alte soluții
- rapid: pana la 80Gbps throughput cu o latenta mai mica de
3 microsecunde
Putem crea orice soluţie hardware-software!
Contactează-ne pentru consiliere!Customer relationship management (CRM)
Software-ul de management al relațiilor cu clienții (CRM) este un set puternic de instrumente utilizate de organizații in vânzări din întreaga lume. Aceste sisteme au capacitatea de a automatiza procesele de vânzare, gestionați mai bine echipele de vânzări și creșteți creșterea veniturilor de top. Ele pot fi parte integrantă a unui strategia de transformare digitală pe termen lung a organizației și foaia de parcurs.Spre deosebire de sistemele ERP de top, care impun în general modificări unei întregi organizații, CRM software-ul poate fi implementat într-un mod țintit pentru a se concentra pe nevoile de vânzări și de servicii pentru clienți.Există, de asemenea, o multitudine de opțiuni din care să alegeți, de la furnizori mari, cum ar fi Salesforce, până la furnizori de nișă precum Sugar CRM și furnizori ERP, cum ar fi Oracle și Microsoft.
Mai jos sunt primele 10 sisteme CRM conform criteriilor noastre independente:
10. HUBSPOT CRM
HubSpot CRM este o opțiune simplă și ieftină – mai ales pentru cei mici și organizații mijlocii. Produsul se ocupă de automatizarea forței de vânzări de bază, lead funcții de management și vânzări și este simplu de utilizat. De asemenea, se integrează cu software-ul de automatizare a marketingului HubSpot, care vă permite să creați web pagini de destinație, captați clienți potențiali, creați campanii de marketing prin e-mail și fără probleme lead-uri integrate cu instrumentul CRM.Dezavantajul produsului este că are capacități destul de limitate. Funcționează bine pentru echipe de vânzări mai mici, dar organizații mai mari și mai complexe cu mai mari echipele de vânzări pot considera produsul prea simplist pentru nevoi mai avansate, cum ar fi ca urmărirea comisioanelor, urmărirea cotelor, gestionarea echipelor de vânzări și altele caracteristici comune CRM.
9. ODOO CRM (formerly OpenCMR)
Odoo CRM este o altă opțiune populară pentru organizațiile mici și mijlocii. Acest Software-ul open source oferă, de asemenea, funcții ERP mai largi, cum ar fi inventarul management, financiar, achiziții și alte capabilități la nivel de întreprindere. Sau, dacă aveți deja un sistem ERP existent, acesta se integrează bine cu alte ERP sisteme. De asemenea, este relativ flexibil și modular în comparație cu alte CRM sisteme din clasamentul nostru. La fel ca Hubspot, Odoo CRM poate fi încercat gratuit. Cea mai mare slăbiciune este că poate fi prea simplist pentru nevoi mai avansate. În plus, necesită ceva mai mult intern competență tehnică datorită formatului său open source, care poate necesita mai mult abilități tehnice interne decât și le pot permite multe întreprinderi mici.
8. SAGE CRM
Sage CRM este o altă opțiune comună pentru organizațiile mai mici și mijlocii, dar amplitudinea sa de capabilități este mai mare decât Hubspot, Odoo și unele dintre celelalte software CRM din top 10. De exemplu, oferă, de asemenea, capabilități mai robuste în serviciul clienți. , prognoză și marketing. De asemenea, este puternică în automatizarea procesului de cotație, propunere și comandă, ceea ce poate fi deosebit de benefic pentru companiile care oferă produse sau servicii personalizate. De asemenea, sistemul se integrează relativ bine cu sistemele terțe și permite implementări fie on-premise, fie în cloud, ceea ce oferă clienților mai multe opțiuni și flexibilitate. Cel mai mare dezavantaj al său este că nu este un sistem CRM extrem de comun pe piață în comparație cu alte opțiuni. Poate fi, de asemenea, o opțiune bună pentru cei care nu sunt încă siguri dacă doresc software CRM vs. ERP pe termen mai lung.
7. SUGAR CRM
Sugar CRM este o altă opțiune bună pentru companiile mijlocii. Pe lângă funcționalitatea puternică în domeniile principale de vânzări, cum ar fi managementul conductelor și clienților potențiali, oferă și fluxuri de lucru pentru automatizarea proceselor de gestionare a serviciilor pentru clienți. Acest lucru îl face o potrivire deosebit de bună pentru companiile de servicii, cum ar fi serviciile financiare, serviciile profesionale și firmele de recrutare / recrutare. Deoarece produsul nu este extrem de cunoscut și nu are o bază de instalare la fel de mare ca unele dintre celelalte opțiuni din top 10, nu are un ecosistem la fel de robust de consultanți și integratori de sisteme. De asemenea, nu se extinde la fel de bine pentru organizațiile mai mari în comparație cu unele dintre celelalte sisteme CRM din clasamentul nostru.
6. SAP CRM
SAP CRM este o opțiune comună pentru organizațiile mai mari și echipele de vânzări. Pe lângă automatizarea vânzărilor de bază, SAP CRM poate face o varietate de alte lucruri, cum ar fi servicii pentru clienți, contracte și facturare. De asemenea, oferă un set de instrumente robust pentru a gestiona echipele mari de vânzări globale, cum ar fi gestionarea teritoriilor, urmărirea comisiilor și prognoza vânzărilor. SAP CRM face parte din setul mai larg de instrumente SAP S/4HANA ERP, care este construit pentru companii mai mari. Alte opțiuni includ C/4 pentru managementul clienților, care le permite clienților să-și extindă amprenta SAP în alte procese din cadrul organizațiilor lor. Cele mai mari dezavantaje ale software-ului sunt complexitatea și relativa inflexibilitate în comparație cu alte sisteme CRM din clasamentul nostru.
5. ORACLE CRM CLOUD
La fel ca SAP, Oracle CRM este o opțiune comună printre companiile Fortune 1.000 și alte organizații de vânzări mai mari. Pe lângă funcțiile obișnuite CRM, cum ar fi managementul conductelor și clienților potențiali, Oracle CRM Cloud permite și procese mai sofisticate, cum ar fi gestionarea teritoriilor, urmărirea comisiilor și planificarea și performanța vânzărilor. Poate cel mai mare punct forte al produsului este concentrarea pe experiența generală a clienților – nu doar automatizarea vânzărilor. De asemenea, folosește învățarea automată pentru a căuta „semnale” în curs pentru a indica ce acțiuni ar trebui întreprinse pentru a optimiza rezultatele. Este, de asemenea, o opțiune foarte bună pentru echipele care vând produse mai complexe și personalizate, care este activată de capabilitățile sale de configurare/preț/cotație (CPQ). Acesta este ceva pe care nu multe sisteme CRM îl pot gestiona bine. Cea mai mare slăbiciune a produsului este că face în continuare tranziția către cloud, așa că încă joacă la nivel de recuperare în comparație cu unii dintre furnizorii de cloud mai consacrați din lista noastră de top 10.
4. NETSUITE CRM
NetSuite este unul dintre cele mai utilizate sisteme CRM de către organizațiile mai mici și mijlocii. Este relativ ușor de utilizat și este unul dintre primele produse CRM bazate pe cloud, ceea ce îi oferă un avans față de unii dintre concurenții săi care încă fac tranziția de la produsele lor on-premise vechi. Punctele forte ale produsului includ legături cu automatizarea marketingului, capabilități mobile puternice și funcționalități de vânzări pentru companiile cu echipe de vânzări partenere puternice. De asemenea, se integrează bine cu instrumentele sale ERP, de cotare și de comerț electronic. Cele mai mari dezavantaje ale produsului sunt că nu este la fel de robust ca unele dintre sistemele CRM „mai mari” și poate fi mai dificil de personalizat pentru a se potrivi nevoilor dvs., mai ales dacă faceți parte dintr-o echipă de vânzări mai mare.
3. SALESFORCE CRM
Salesforce este, fără îndoială, cel mai recunoscut furnizor de CRM. A apărut pe scenă la sfârșitul anilor 1990, oferind tehnologii mai largi și mai profunde concepute special pentru echipele de vânzări, pe care furnizorii de top ERP nu le-au oferit la acea vreme. Este, de asemenea, printre primii furnizori de CRM pur în cloud, făcând produsul său mai avansat în multe privințe. Salesforce este un produs foarte flexibil, cu multe opțiuni de configurare și integrare. În plus, a creat o platformă deschisă numită Force.com, care permite furnizorilor terți să creeze extensii de nișă și suplimente pe platforma Salesforce. Acest lucru oferă clienților o mare flexibilitate și opțiuni. Această flexibilitate și gamă de opțiuni pot fi, de asemenea, un dezavantaj. Mulți dintre clienții noștri se blochează în toate opțiunile și adesea nu au sofisticarea tehnică internă pentru a gestiona complexitățile tehnologiei, arhitecturii și integrării. Produsul de bază poate fi, de asemenea, prea complex pentru organizațiile mai mici ale căror nevoi nu sunt atât de sofisticate.
2. ZOHO CRM
Chiar dacă poate să nu fie la fel de bine recunoscut ca alte opțiuni din top 10, Zoho are un produs puternic, cu o bază de instalare destul de mare. Datorită ușurinței sale de utilizare și capabilităților largi, produsul său are un scor NPS ridicat și evaluări ridicate de la o varietate de firme de analiști. Unele dintre caracteristicile unice ale Zoho includ comunicații puternice prin intermediul rețelelor sociale și întâlniri web, precum și instrumente puternice de colaborare. La fel ca Oracle CRM, Zoho CRM are, de asemenea, inteligență artificială relativ puternică și capacități de vânzări predictive, care pot avea un efect material asupra productivității și eficacității echipelor de vânzări. Cel mai mare dezavantaj al său este și puterea sa. Este foarte concentrat pe a face bine CRM, dar spre deosebire de opțiuni precum Oracle, SAP și Salesforce, capacitatea sa de a-și extinde amprenta în alte părți ale unei organizații este destul de limitată. Pentru aceasta, utilizatorii Zoho trebuie să caute software-ul ERP sau alte tehnologii pentru a-și satisface nevoile în afara vânzărilor și CRM.
1. MICROSOFT DYNAMICS CRM
Pe lângă faptul că se clasează bine în primele 10 sisteme ERP ale noastre, Microsoft Dynamics are, de asemenea, capacități CRM foarte puternice – suficiente pentru a-l plasa în fruntea listei noastre. Pe lângă aspectul și senzația tradițională Microsoft cu care mulți sunt obișnuiți, se integrează foarte bine și cu alte instrumente Microsoft, cum ar fi Office 365, Dynamics 365 ERP și LinkedIn. Microsoft Dynamics CRM are, de asemenea, un instrument destul de robust de punctare a clienților potențiali, precum și inteligență artificială pentru a semnala pașii următori sau conturile potențiale care necesită mai multă atenție. La fel ca Salesforce, Microsoft a creat și o platformă deschisă numită AppSource pentru a permite dezvoltatorilor terți să creeze extensii de nișă și suplimente. Dezavantajul proiectului include un grad ridicat de flexibilitate. Chiar dacă acest lucru este în general privit ca un punct forte, multe organizații nu au disciplina și concentrarea pentru a implementa bine aceste instrumente. În plus, Microsoft are un canal de parteneri notoriu slab, ceea ce face mai dificilă găsirea de parteneri buni de implementare.
Care este cel mai bun sistem CRM pentru afaceri mici pentru tine?
Lista de mai sus este menită să fie un clasament general între întreprinderile, traiectorii de creștere și obiective generale. Dar este posibil să ajungeți cu o listă scurtă foarte diferită, în funcție de strategia, obiectivele și obiectivele dvs.
SUPPLY CHAIN MANAGEMENT SYSTEMS ( SCM )
Managementul lanțului de aprovizionare s-a dovedit a fi neprețuit în mediul actual. Covid-19 a expus vulnerabilitățile și rigiditatea multor lanțuri de aprovizionare care le-au susținut. Și acum a devenit clar că transformările lanțului de aprovizionare ale viitorului trebuie să arate mult diferit față de trecut. Sistemele de management al lanțului de aprovizionare (SCM) sunt acum de prim rang pentru multe organizații.
Below are the top 10 supply chain management solutions that you should consider in 2022 and beyond:
10. ORACLE NETSUITE
Oracle NetSuite este un lanț de aprovizionare și un sistem ERP obișnuit pentru organizațiile mici și mijlocii – în special cele cu cerințe de afaceri relativ vanile și mai puțin complexe. Spre deosebire de alte sisteme SCM și ERP care tocmai au migrat recent în cloud, este un sistem ERP SaaS matur care a fost construit în cloud. Produsul oferă, de asemenea, o soluție ERP completă chiar și în afara managementului lanțului de aprovizionare, precum și o bază mare de instalare pentru clienți și resursele gigantului software Oracle.
9. MICROSOFT DYNAMICS 365
Microsoft este un alt favorit al pieței medii printre cei cu procese și nevoi ale lanțului de aprovizionare relativ simple. Este unul dintre cele mai bune sisteme ERP cu aspectul și senzația familiară Microsoft. Este un produs flexibil care se integrează relativ bine cu sistemele terțe, dar are și punctele sale slabe. Se luptă să răspundă nevoilor mai complexe ale lanțului de aprovizionare, iar rețeaua sa de revânzători și parteneri de implementare este o mizerie, dar poate fi potrivită pentru multe organizații.
8. PLEX SYSTEMS
Plex Systems a fost unul dintre primele sisteme ERP SaaS care s-a concentrat pe lanțul de aprovizionare și pe capacitățile de producție. Este deosebit de puternică în rândul companiilor cu lanțuri de aprovizionare complexe, cum ar fi cele din industria aerospațială și auto. Este, de asemenea, populară și în spațiul de vânzare cu amănuntul și de distribuție. Este o soluție SCM cloud matură, dar fără mulți parteneri de implementare de sprijin.
7. SAP S/4HANA AND ARIBA
În anumite privințe, SAP S/4HANA este standardul de aur al sistemelor ERP și SCM pentru organizațiile mari, multinaționale. Este mare, complex și robust, ceea ce poate fi un lucru bun sau un lucru rău, în funcție de nevoile dvs. Se ocupă de funcționalitatea ERP completă, cum ar fi finanțele, gestionarea stocurilor și CRM, în timp ce adăugarea Ariba întărește capabilitățile în cadrul proceselor de achiziție la plată. Platforma HANA oferă viteză și vizibilitate în timp real, dar maturitatea funcțională a produsului este slabă în raport cu produsele sale moștenite ECC și R/3.
6. IFS
IFS este un alt candidat SCM cu capabilități ERP complete. IFS este deosebit de adepți în gestionarea lanțurilor de aprovizionare dispersate geografic, cum ar fi cele care implică echipele de service pe teren din industria utilităților. Spre deosebire de mulți furnizori SCM, IFS oferă implementări multiple, inclusiv opțiuni cloud, on-premise și hibride. Cele mai mari dezavantaje? Compania nu este la fel de cunoscută ca unii dintre ceilalți, iar rețeaua sa de parteneri de implementare este relativ slabă în comparație cu alții din top 10..
5. HIGHJUMP (KORBER)
HighJump, care a fost achiziționat recent de gigantul software Korber, este un alt sistem SCM viabil în spațiul de afaceri mici și mijlocii. Este deosebit de puternică în gestionarea depozitelor și distribuția cu amănuntul, în timp ce soluțiile surori din rețeaua Korber pot gestiona nevoi mai complexe de planificare a transporturilor, navelor și portului. Cel mai mare dezavantaj este că am găsit că este relativ scump și mai puțin robust decât unii dintre concurenții săi. opțiuni, inclusiv opțiuni cloud, on-premise și hibride.
4. BLUE YONDER / JDA
Spre deosebire de multe dintre sistemele ERP mai mari din top 10, Blue Yonder (fostul JDA) se concentrează îngust și profund pe SCM. Punctele sale forte funcționale relative sunt în planificarea vânzărilor și operațiunilor, retail și managementul forței de muncă. În plus, are funcționalități extinse pentru a aborda producția și planificarea atelierelor, care este adesea folosită de companiile din industria alimentară, a băuturilor și farmaceutică. Dezavantajul este că nu poate aborda o parte dintre funcționalitățile mai largi pe care o pot face unii dintre omologii săi ERP.
3. ORACLE ERP CLOUD / SCM CLOUD
Dintre sistemele „mari” ERP și SCM, Oracle ERP / SCM Cloud este cel mai flexibil dintre mulți. Punctele sale forte în SCM sunt mai puternice decât concurenții ERP, cum ar fi SAP S/4HANA și Microsoft D365, în timp ce oferta sa de cloud SCM este puțin mai matură decât S/4HANA, D365 și unele dintre celelalte din top 10. Oracle este deosebit de puternic în analiză și business intelligence, spre care mulți directori financiari tind să graviteze.
2. INFOR CLOUDSUITE / NEXUS
Infor CloudSuite – împreună cu omologul său Nexus – poate fi un lanț de aprovizionare excelent și o ofertă la nivel de întreprindere pentru cei care caută o soluție mai completă de producție, distribuție sau back-office. Suita de produse permite colaborarea cu mai multe părți, împreună cu funcționalități inovatoare, cum ar fi centrul său de control, analiza predictivă și gestionarea capitalului de lucru. Achiziția recentă a Infor de către Koch este un alt punct forte, care oferă companiei resurse de cercetare și dezvoltare pentru a continua inovația în spațiul SCM.
1. MANHATTAN ASSOCIATES
Locul de top aparține unui produs de la o companie mare care este foarte concentrată pe furnizarea de capabilități SCM profunde. Manhattan Associates tinde să se potrivească în mod deosebit cu companiile alimentare, alimentare, băuturi, retail și omnicanal. De asemenea, este puternic în logistică și transport, ceea ce îl face o opțiune bună pentru companiile de retail și distribuție. Este construit pe platforma .NET, facilitând integrarea cu SAP S/4HANA, Microsoft D365 și alte sisteme ERP de back-office. Cel mai mare dezavantaj al produsului este că practic toate implementările rulează prin intermediul serviciilor profesionale Manhattan, care poate limita opțiunile de implementare și disponibilitatea resurselor pentru clienții săi.
Care este cel mai bun sistem SCM pentru afaceri mici pentru tine?
Lista de mai sus este menită să fie un clasament general. Dar este posibil să ajungeți cu o listă scurtă foarte diferită, în funcție de strategia, obiectivele și obiectivele dvs.
HCM SYSTEMS
Sistemele HCM vor fi din ce în ce mai importante din cauza pandemiei de sănătate din 2020. În orice caz, criza sănătății și economice a pus presiuni neobișnuite asupra departamentelor de HR din întreaga lume – în același timp expunând oportunități de a gestiona mai bine talentul. Pe măsură ce companiile navighează într-o lume post-Covid-19, vor acorda inevitabil și mai multă atenție modului în care își gestionează capitalul uman. Preocupările de sănătate și siguranță, uzura, managementul schimbărilor și forța de muncă de la distanță și o varietate de alți factori au ridicat departamentele de HR și sistemele HCM în prim-plan.
HCM SYSTEMS
Sistemele HCM pot ajuta la navigarea în această nouă realitate, dar nu toată tehnologia HR este creată în mod egal. Având în vedere acest lucru, am creat o comparație independentă și obiectivă a opțiunilor principale pentru automatizarea resurselor umane. Ne-am bazat comparația pe o serie de factori cantitativi și calitativi. De exemplu, am evaluat funcționalitatea într-un număr de domenii, cum ar fi:
- Salarizare
- Beneficii
- Timp și prezență
- Imbarcare
- Managementul talentelor
- Întregul proces de angajare până la pensionare
De asemenea, am luat în considerare factori nefuncționali, cum ar fi timpul mediu de implementare, costul și riscul, precum și maturitatea tehnică, adoptarea pe piață, ușurința de utilizare și flexibilitatea.
Mai jos sunt primele 5 sisteme HCM conform criteriilor noastre independente:
5. KRONOS WORKFORCE READY
Kronos Workforce Ready este un sistem HCM utilizat pe scară largă, în special în medii reglementate, cum ar fi guvernarea și conformitatea. Aceasta este o soluție matură de la un furnizor de software care există de 40 de ani și compania respectivă a fuzionat recent cu Ultimate Software (vezi recenzia noastră despre Ultimate's UltiPro de mai jos). Fuziunea cu Ultimate ridică întrebări cu privire la viabilitatea furnizorului produsului și nu este întotdeauna potrivită pentru organizațiile mai mari și mai complexe, dar pare să fie potrivită pentru multe organizații mici și mijlocii datorită costului și ușurinței sale relative de folosinta.
4. SAP SUCCESSFACTORS HXM SUITE
De când SAP l-a achiziționat cu câțiva ani în urmă, SuccessFactors a devenit o soluție comună pentru organizațiile mai mari, în special pentru cele care se angajează în implementări SAP S/4HANA. Acest produs poate fi greoi și excesiv de complex pentru unii, dar clienții noștri mai mari găsesc valoare în capacitatea sa de a se adapta nevoilor complexe de închiriere până la pensionare. Unele dintre punctele forte ale produsului includ planificarea forței de muncă, analiza forței de muncă, managementul învățării și analiza predictivă. Achiziția Qualtrics de către SAP oferă, de asemenea, capacități suplimentare de implicare a angajaților, în timp ce produsul este susținut de ecosistemul larg de parteneri SAP.
3. ULTIMATE ULTIPRO
Companiile mai mari care se simt limitate de modulele HCM ale unuia dintre cele mai bune sisteme ERP pot considera că soluția UltiPro de la Ultimate Software este o opțiune viabilă. Compania și produsul există de ceva timp și, după cum am menționat mai sus, Ultimate a fuzionat recent cu Kronos. UltiPro este deosebit de puternică cu anchetele de implicare a angajaților și gestionarea documentelor angajaților, care pot fi de ajutor în capitalul uman și peisajul resurselor umane de astăzi. Deși s-ar putea să nu aibă atractivitatea de nume mare și ecosistemul mare de parteneri de implementare ca unele dintre celelalte opțiuni din clasamentul nostru, poate fi totuși o alternativă viabilă.
2. WORKDAY
Fiind cel mai tânăr produs din clasamentul nostru, Workday a pătruns cu succes pe scena tehnologiei HCM și HR. În anumite privințe, Workday este pentru HCM, așa cum Salesforce este pentru CRM – o soluție nativă în cloud care se concentrează pe o zonă funcțională. Și, la fel ca Salesforce, Workday construiește un ecosistem de aplicații terță parte pentru a extinde amprenta platformei în domeniul financiar și al altor capabilități non-HCM. Workday este folosit în mod obișnuit de guvern, educație și organizații de sănătate, împreună cu alte companii mari. Cea mai mare problemă care păstrează Workday de pe locul #1? Istoricul său de eșecuri de implementare. Compania a crescut rapid în ultimii ani, dar fondul său de resurse calificate și lansările de succes nu au ținut la fel de bine. Acestea fiind spuse, este încă o opțiune relativ bună pe piață.
1. ORACLE HCM CLOUD
Pe lângă implementarea unuia dintre cele mai bune sisteme ERP, Oracle oferă, de asemenea, una dintre cele mai puternice platforme HCM – fie ca implementare HCM de sine stătătoare, fie ca parte a unei implementări mai ample a Oracle ERP Cloud. Produsul face toate lucrurile așteptate HCM și HR, dar cu mai multă flexibilitate, analiză și raportare decât alte opțiuni HCM. Produsul beneficiază, de asemenea, de inovația și cercetarea și dezvoltarea Oracle, împreună cu opțiunea de a folosi alte capabilități ERP din suita de produse cloud Oracle. Dezavantajul produsului este că flexibilitatea acestuia poate crea probleme de implementare pentru clienții săi, în timp ce alții se confruntă cu cultura unică și modelele de prețuri Oracle. Chiar și cu acele slăbiciuni, Oracle HCM încă excelează în comparație cu alții din clasament.
Nu ești sigur de ce serviciu sau produs ai nevoie?
Contactează-ne pentru consiliere!Astimp IT Solution
Contact
+40371782001 - Fix
+40758027540 - Mobile
Găzduire Web
Servere / Servicii
Info
Astimp IT Solution/DedicatServer / Aleea RETEZAT Nr. 5 , Scara 1, Etaj 2, Ap. 6 / 400680 Cluj-Napoca, Cluj , România / Telefon: +40371782001 - Fix | +40758027540 - Mobile